pirmdiena, 2013. gada 7. janvāris

:(




                                                             Tukšums

      Liels melns caurums. Portāls,kuru šķērsojot, tu pazūdi Nekurienē. Šeit nav sienu, nav grīdas. Debesis plašas tik bezgalīgi tālu,kad šķiet, ka tās ir beigas. Slikta dūša, nemiers pakrūtē. Smagi elpas vilcieni. Atmiņas. Uzplaiksnījumi kā zibšņi par visu bijušo. Scenārijs,kas ir ar nelaimīgām beigām. Vieta,kur nevēlas nonākt neviens. Bailes,sāpes,dusmas,nesaprašana. Viss vienā. Par daudz. Izlaidiet mani ārā! Es vairs nespēju elpot. Man nav spēka!
    Es ,tev, lūdzu,neturi mani tik cieši. Sāp! Nežēlīgi sāp. Mana sirds pārakmeņojas. Man kļūst auksti. Man ir bail. Es vairs neko nedzirdu, tikai redzu mirkļus,kas ir bijuši. Tie man nozīmē tik daudz. Bet kā tas dedzina! Tu pat nespēj iedomāties. Esmu atbildīga par to,ka te nonācu. Es nezināju,ka viss aizies tik tālu. Es devu cerību tev. Pati to nenojautu. Kā maza meitene apskāvu visu pasauli,neapzinoties,ka tā nedrīkst. Man vairs nav,ko izraudāt. Es gribu bļaut,bet mana balss ir par vārgu. Es cenšos nepakrist,bet es neesmu tik spēcīga. Es beidzot sapratu! Es sapratu! Sirdsapziņa. Rīcība. Vienmēr būs sekas. neizbēgamas. Labas, sliktas,tas viss ir atkarīgs no tevis. Lūdzu,padod man savu roku un izvelc no šejienes ārā. Es ilgāk vairs šeit nevaru uzkavēties.
    Es ,tev, lūdzu,neturi mani tik cieši! Drīz pārvērtīšos pīšļos ,kas izgaisīs. Un tad, tu mani vairs nekad neredzēsi. Tu pārtiski no atmiņām,kuras nobeigs tevi. Apziņa,kad nevajadzēja turēt mani tik cieši. Es,tevi,lūdzu! Atbrīvo mani!
     Tu man esi dārgs,nozīmīgs, Cilvēks,ko nevēlos zaudēt. Es ,tev, lūdzu! Esi mans draugs,balsts,grīda,siena. Vēlos kā mazs bērns savīties kamoliņā, un ielīst kādam klēpī. Cieši pieglausties. Aizmirsties! Dzīvot nevis izdzīvot. Liesmiņa,tā lēnām dziest. Tu nedrīksti viņu nodzēst. Nedrīksti. Apņem liesmu un stāvi priekšā vējam. Tā ir vienīgā iespēja. Sargi mani kā nevienu citu.
     Piedod! Lūdzu,piedod! Ar tevi es nevaru būt kopā,nevaru! Bet bez tevis arī dzīvot nevēlos. Tā doma mani beidz nost. Piedod,mana neizlēmība un egoisms sāpina tevi."Viņš mīl viņu,viņa viņu nē,viņa mīl citu,bet citam ir vienalga" Nelūdz man to,ko es nevaru! Vienmēr būsi manā sirdī šā vai tā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru